W momencie kiedy jesteśmy ubezpieczeni w Link4 i doznaliśmy szkody, natychmiast należy ją zgłosić. Jak przebiega ten proces? Podpowiadamy!
Jeżeli liczymy na szybkie i sprawne odszkodowanie, należy pamiętać o szybkim kontakcie ze swoim ubezpieczycielem. Jak poprawnie zgłosić szkodę w Link4?
-
Sposobu zgłoszenia
Możemy to zrobić za pomocą odpowiedniego formularza, znajdującego się na stronie, bądź przez infolinię (nr. 22 444 44 44). Jeżeli wybierzemy opcję pierwszą, strona przeprowadzi nas przez proces. Natomiast decydując się na telefoniczną konsultację, to doradca udzieli nam szczegółowych informacji
-
Niezbędne informacje
Zgłaszając szkodę musimy przygotować niezbędne informacje. Są to przede wszystkim podstawowe dane osobowe, ale i informacje dotyczące pojazdu – m.in. numer polisy. Należy także podać zdjęcie i opis zdarzenia. Większa ilość dowodów działa na naszą korzyść. W przypadku wypadku niezbędne będzie zebranie danych uczestników. Istotne staną się także dodatkowe dowody, w postaci notatek policyjnych, relacji świadków czy monitoringu.
-
Dokumenty szkody
Ostatni krok to wysyłka dokumentów, jakie przygotowaliśmy – skan dowodu rejestracyjnego, notatki policji, oświadczenia sprawcy, konto bankowe (w celu wypłaty odszkodowania), oraz dodatkowe załączniki w postaci relacji świadków czy zdjęć.
Zgłoszenie szkody nie należy do trudnego procesu, należy jednak być skupionym i skrupulatnym, aby nie ominąć żadnej czynności.
zobacz inne wpisy:
OC na miesiąc
ubezpieczenie auta na angielskich tablicach